Bosses ecològiques en el comerç il·licità

“Creure en el comerç il·licità és creure en Elx”, d’aquesta manera pensen els creadors de la campanya per la promoció del comerç local, que es realitza en diferents zones de la ciutat, una iniciativa que persegueix incentivar les vendes i que contempla incentius i premis per als clients dels comerços que s’hi adherisquen.

40.000 bosses ecològiques decorades amb motius il·licitans per als clients del comerç local i participacions per al sorteig de 3.000 euros per a realitzar compres en la ciutat.

L’objectiu de la campanya llançada per l’Ajuntament d’Elx i el Banc Sabadell busca incentivar els negocis de proximitat i s’hi han afegit les associacions de comerciants Altabix-Universitat, El Pla-Sector V i Carrús.

Aquesta campanya s’afegeix a les realitzades des de la Regidoria de Promoció Econòmica en què s’han dut a terme accions de formació per la digitalització del comerç, activitats de dinamització i campanyes de promoció que contribueixen al fet que el xicotet comerç s’adapte millor als canvis de tendències i hàbits de compra dels consumidors.