L’Ajuntament rep el premi @ASLAN per la implantació de noves tecnologies

L’Ajuntament rep el premi @ASLAN per la implantació de noves tecnologies per a millorar els serveis a la ciutadania.

Aquesta actuació està relacionada amb l’objectiu 11: Ciutats i comunitats sostenibles, dels ODS que contempla l’Agenda 2030 per al Desenvolupament Sostenible.

L’Ajuntament d’Elx ha rebut el premi @ASLAN 2021 a la Transformació Digital en Administracions Públiques en la categoria “Millora de l’Atenció Ciutadana en Ajuntaments” en la “XIII Convocatòria de Premis @aslan a casos d’èxit de Digitalització en Administracions i Organismes Públics” organitzada per l’Associació @ASLAN amb el projecte “Infraestructura de telecomunicacions d’avantguarda a través de Data Center Container i Micro Data Center”.

Aquesta iniciativa té com a objectiu reconéixer públicament les experiències d’èxit en l’Administració Pública espanyola en la implantació de noves tecnologies per a prestar millors serveis al ciutadà, millorar l’eficiència i optimitzar costos, així com la iniciativa i l’esforç dels responsables que els han liderats.

L’Associació @ASLAN és una entitat sense ànim de lucre, formada per més de 140 empreses tecnològiques, que convoca anualment aquests guardons amb els objectius d’identificar, de divulgar i de premiar experiències d’èxit en les administracions públiques espanyoles en l’aplicació i ús de tecnologies de la informació i comunicacions que contribueixen a millorar l’eficiència, l’atenció al ciutadà i la reducció de costos.

A aquesta edició s’han presentat un total de 59 casos d’èxit de més de 55 empreses i organismes públics, entre els quals han sigut seleccionats 3 finalistes per categoria, mitjançant un procés obert i transparent en el qual han participat amb les seues votacions les empreses associades @aslan i la comissió de relació amb les administracions públiques.

Els projectes seleccionats com a finalistes destaquen casos d’èxit en àmbits tecnològics com el lloc de treball digital, la ciberseguretat o la integració amb serveis públics des del núvol, que han permés reduir l’impacte de la crisi de la COVID19 en el sector públic i han produït un avanç sense precedents en la digitalització dels serveis al ciutadà.