Campanya promoció Magrana Mollar d’Elx

L’Associació de Productors i Comercialitzadors de Magranes d’Elx llança la campanya de promoció de la Denominació d’Origen Protegida de la Magrana denominada: “Quan tens bon interior” que enguany està protagonitzada pel curtmetratge “Wilson”.

Aquest curt de ficció rodat en el litoral il·licità com a escenari principal, pretén emocionar els espectadors connectant amb els valors d’aquesta gent que té bon cor i ens ajuda a construir un món millor, alhora que llança el missatge als consumidors i els diu que la nostra magrana no és la més roja per fora i, a priori, pot ser que no siga tan atractiva però és la que millor interior té.

Aquesta actuació està relacionada amb l’objectiu 12: “producció i consum responsables” dels ODS que contempla l’Agenda 2030 per al Desenvolupament Sostenible.

Amb aquesta campanya es pretén realitzar activitats de promoció i potenciació d’aquest producte típic d’Elx com a mitjà per a incentivar el seu consum i la seua producció mitjançant pràctiques agrícoles ambientalment sostenibles, i fomentar així el consum de proximitat.

L’Ajuntament d’Elx col·labora amb l’Associació de Productors i Comercialitzadors de Magranes d’Elx, mitjançant l’aportació.

pressupostària d’un total de 30.000 €, per a dur a terme aquestes actuacions de promoció i divulgació de la magrana mollar d’Elx, amb la finalitat de donar suport a les empreses i als agricultors que cultiven i distribueixen aquest producte agrícola, típic d’Elx i de gran importància per al sector agrari i l’economia local.