Campanya per a impulsar el consum dels productes agrícoles del Camp d’Elx

La Regidoria de Desenvolupament Rural de l’Ajuntament d’Elx ha posat en marxa una campanya per a promocionar els productes agrícoles del Camp d’Elx. La iniciativa, sota el lema “Del que es menja, es cria”, es difondrà durant tot el mes de febrer en les xarxes socials municipals amb l’etiqueta “bedàtil” per a reforçar els sectors productius greument amenaçats per la situació de la crisi sanitària que ha provocat la pandèmia del coronavirus.

Aquesta actuació està relacionada amb l’objectiu 12: “producció i consum responsables” dels ODS que contempla l’Agenda 2030 per al Desenvolupament Sostenible.

La campanya està composta per set vídeos en els quals es promocionen, a més del dàtil, uns altres aliments locals com la magrana o la carxofa, i ha comptat amb la col·laboració de l’Elx Club de Futbol, LaLiga, Asaja Elx, Datelx, l’Associació per al Desenvolupament Rural del Camp d’Elx (ADR), la DOP de la Magrana Mollar i l’Associació de Palmerers d’Elx (Apelx).

BE DÁTIL Sketch 1 VALENCIANO
BE DÁTIL Sketch 2 VALENCIANO
BE DÁTIL Sketch 3 VALENCIANO
BE DÁTIL Sketch 4 VALENCIANO
BE DÁTIL Sketch 5 VALENCIANO
BE DÁTIL Sketch 6 VALENCIANO

La mascota del club esportiu forma part d’aquesta iniciativa com a protagonista dels vídeos i així s’envia un missatge de complicitat a l’afició de l’Elx Club de Futbol.

La campanya busca donar suport als productes agrícoles del Camp d’Elx, fomentar el comerç de proximitat i el consum de productes de km. 0.